FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Realizacja i wysyłka
Czas realizacji wynosi do 2 dni roboczych, tylko w wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć do 4 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy: 1-2 dni robocze.
Nie, rejestracja nie jest niezbędna do złożenia zamówienia, ale założenie konta pozwala na dostęp do historii zamówień.
Nie, wysyłamy paczki wyłącznie za przedpłatą.
Niestety nie, prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
Niestety nie, obecnie wysyłamy zamówienia tylko na terenie Polski.
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, jest dołączona do maila potwierdzającego zrealizowanie zamówienia.
Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, możliwe jest jego anulowanie lub wprowadzenie zmian, prosimy wówczas o wiadomość na adres sklep@koty-huncwoty.pl
Zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania, ani być uszkodzone. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać mailowo, formularz odstąpienia/reklamacji oraz szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Zwroty i reklamacje
W mailu potwierdzającym zrealizowanie zamówienia będzie się znajdował numer przesyłki oraz link do jej śledzenia.
W razie kłopotów
Problemy z zamówieniem
W przypadku otrzymania niewłaściwego lub uszkodzonego przedmiotu prosimy o wysłanie maila z informacją oraz zdjęciem na adres: sklep@koty-huncwoty.pl
Jeśli status zamówienia nie zmieni się pomimo dokonania płatności, prosimy o sprawdzenie na stronie banku, czy transakcja zakończyła się powodzeniem. Jeśli tak, prosimy o kontakt na sklep@koty-huncwoty.pl
Jeśli opakowanie zewnętrzne jest naruszone, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem lub zgłoszenie reklamacji przy paczkomacie – po otwarciu skrytki należy wybrać na ekranie opcję “zgłoś problem z paczką”.
Jeśli przy odbiorze paczki otworzy się pusta skrytka, należy zadzwonić na infolinię Inpostu pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000. Konsultant może wówczas otworzyć zdalnie właściwą skrytkę lub wysłać kuriera, żeby przeszukał paczkomat.
Jeśli w ciągu 4 dni od opłacenia zamówienia nie otrzymasz informacji o wysyłce, prosimy o kontakt pod adresem sklep@koty-huncwoty.pl
Prosimy o sprawdzenie poczty, w tym folderu Spam, ponieważ SMS-y od Inpostu nie zawsze dochodzą.